Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

søndag den 8. april 2012

Tjah..

FRA D. 7/4-2012!:
Jeg stod op og og havde det dejligt! Niclas og jeg besluttede os for, at tage til odense, hvor vi skulle have en hygge dag, hvorefter vi skulle i biografen og se American pie.
Og hvor er det egentlig underligt, at den film ikke går over af hvor jeg bor?! Jeg synes ikke det giver mening. Så er man nød til at tage langt væk for at se den. Men det var nu også fint nok. ;)
Vi havde det rigtig hyggeligt. Tog på sunset. Fik en lækker varm chokolade fra baresso, mmmh.. Og gik egentlig bare rundt og hyggede os.
Klokken 4 skulle vi så ind og se filmen. Den var god. Ikke lige den bedste film jeg har set, men den var god.
Så skulle man tro, at det bare var en super dejlig dag. - Men NEJ.. Lige pludselig da vi var kommet hjem, gik det hele bare ned af bakke for mig. Jeg fik det SÅ dårligt at jeg var nød til at tage hjem fra Niclas af. Jeg rystede og havde bare en rigtig skidt fornemmelse i min krop. Jeg havde en følelse af at nu kunne jeg bare ikke mere, nu var det slut. Jeg var bare rigtig skidt tilpas..
Da vi så kom hjem til mig lagde jeg mig til at sove, for at sove det hele væk..
-mlindved..

Dagen citat: Be the change you wish to see in the world.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar