Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

lørdag den 21. april 2012

Lørdag.

Til at starte med vil jeg sige undskyld for at jeg ikke har skrevet de sidste 2 dage - men jeg har ikke haft tid til det.

De sidste 2 dage har været meget stille og rolig. Men jeg har været meget bange for manden, som jeg har skrevet i en af de tidligere. Han fylder desværre rigtig meget i min hverdag. Jeg tænker hele tiden om han kunne finde på at opsøge mig - og gøre mig fortrad. Det er virkelig ikke rart og det holder mig også lidt oppe om natten. Hver eneste gang der kommer en lyd giver det et kæmpe sæt i mig.

Men idag har jeg været sammen med min kæreste Niclas. Det er rigtig dejligt at være sammen med ham igen, efter en lang uge. Men jeg har ikke haft det godt i dag. Både fysisk og psykisk. Fysisk har jeg haft meget ondt i maven, det har gjort meget ondt. Så det er ikke så godt..
Psykisk har jeg bare haft en meget underlig følelse i kroppen. Som om jeg, igen, ikke høre til i denne verden. Som om jeg er en helt anden person. Og så har jeg haft det sådan at der har været en person inden i mig som har sagt ting til mig som jeg skulle gøre. F.eks. så var der en episode med mig og Niclas, vi var lidt uvenner. Og "personen" sagde bare til mig at jeg skulle skabe splid, og gøre det hele surt. Det var godt nok ikke rart. Nogle gange siger "den" også at jeg skal gå ud og gå laaaangt væk fra alt og alle, uden nogle opdager det. Jeg er så bange for at "personen" kommer til at styre mig så jeg bare gør de ting "den" beder mig om. Det må bare ikke ske, for så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg prøver alt hvad jeg kan for at holde det nede og svare igen at jeg IKKE gider gøre de ting!!!!!

Vi var rigtig hjemme hos Niclas, men jeg ved ikke hvad der sker.. For før hen elskede jeg at være hos Niclas, det var det jeg helst ville. Men i den seneste tid har jeg bare ikke kunne klare at være derhjemme. Jeg vil bare hjem, der føler jeg mig mest tryg, og der skal jeg ikke leve op til en hel masse. Det skal jeg nu heller ikke hjemme hos Niclas, men det føler jeg bare. Herhjemme kan jeg bare være mig selv, og der er intet pres. Men nu er jeg bare blevet rigtig bange for at være hjemme pga. manden. Jeg er så bange for ham!!!!! Det er virkelig ikke rart at det skal fylde så meget i mig. Jeg prøver at tage noget fornuft ind over, men det er rigtig svært. Jeg føler at det kan ske at han kommer og tager mig.

Ellers har det været en god dag. Stille og roligt. Der er ikke rigtig sket noget.
Ha' en dejlig aften.
-mlindved.

Dagens citat: Græd ikke fordi det er forbi, men smil fordi det skete.

Det har været en regnfuld dag idag. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar