Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

tirsdag den 24. april 2012

Tirsdag.

Jeg stod op imorges og var alene hjemme, det gik faktisk fint. Selvfølgelig var jeg lidt bange. Men alt i alt gik det fint.
Så gik jeg en tur. Jeg var meget nervøs for den samtale vi skulle til senere på dagen. En samtale sammen med 2 ude fra Spangsbjerg og mor og far. Jeg var meget nervøs for hvad der skulle snakkes om, og hvordan det hele ville gå.
Men så kom tiden hvor vi skulle afsted, klokken 1.. Vi sad i venteværelset og jeg var nervøs, lidt lige som om man skal til eksamen. Så kom de ud og sagde hej, og vi gik ind for at snakke. Puha, det var hårdt for mig. For jeg kan ikke holde fokus særlig lang tid, så skal jeg høre tingene flere gange inden jeg forstår hvad det er der bliver sagt. Men det var godt jeg havde mine forældre med, sådan at de også kunne snakke. Det var nu heller ikke mig der snakkede så meget, så det var godt. Da samtalen var slut var alt godt og vi tog ud på en hyggetur i Esbjergs "stor"center. Der gik vi på sunset. - og købte slik. Det var rigtig hyggeligt. Og dejligt lige at lave noget andet efter sådan et møde. Til mødet snakkede vi også om min medicin. Jeg skal være på 10 mg Abilify, jeg er glad for at jeg højst sandsynelig ikke skal længere op i medicin, det ville jeg være meget ked af. 10 mg det kan jeg lige klare, selvom jeg synes det er ret meget.
Efter hyggeturen var det hjem igen, og så langt om længe kunne jeg sætte mig ned på mit værelse og slappe af, dejligt!!!!! Der sad jeg så et par timer, og gik så en tur. Jeg snakkede også lidt med Niclas.
Nu skal jeg bare fortsat slappe af og nyde at samtalen er slut. Nu er der bare fredag hvor der kommer endnu en samtale, netværksmøde. Det er jeg også lidt bange for. Men - en dag af gangen! Imorgen skal jeg bare slappe max af, efter sådan en dag hvor jeg kun har fået slappet af i 2 timer. Så det vil jeg se frem til.
Ha en fortsat god aften alle sammen!
-mlindved.

Dagens citat: Life isn't about waiting for the strom to pass.. it's about learning to dance in the rain.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar