Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

søndag den 22. april 2012

Søndag.

Ja - så er det søndag igen. Dvs at nu kommer der en ny uge.
Idag har jeg været sammen med Niclas, det har været rigtig hyggeligt. Vi har set film, snakket og været ude på en gåtur ude ved nogle dådyr. Det var rigtig hyggeligt. Der fik vi snakket om alt mellem himmel og jord, dejligt! Jeg har egentlig haft det okay idag, ud over jeg stadig er lidt bange. Men ud over det så har det egentlig været fint nok. Men jeg har det også altid godt når jeg er sammen med Niclas. Han hjælper mig meget, og det er jeg så taknemlig for. Også bare det at han er der for mig, at han ikke går sin vej, selvom jeg har en alvorlig sygdom, det er stort for mig!!!! :)
Ellers har jeg set en film sammen med mine forældre, efter at Niclas var taget hjem. Det var også hyggeligt.
Nu er jeg gået ned i min seng, ja tidligt.. Men jeg regner så heller ikke med at jeg skal sove nu! Jeg prøver at sove i min egen seng i nat. Jeg ved slet ikke om jeg kan klare det, for kan godt mærke at jeg er bange for det. Stadig for ham manden der. Det er ikke rart. Men jeg håber på at jeg kan klare det. Ellers har jeg heldigvis en plan b.
Det var alt fra mig for idag. Ha en dejlig aften.
-mlindved.

Dagens citat: Livet har aldrig handlet om at være perfekt, men der imod handler livet om at acceptere dig selv som den du er og hvad du som dig selv står for!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar