Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

fredag den 27. april 2012

Fredag.

Idag har været en meget speciel dag. Der er sket meget, jeg er helt udkørt! Fuldstændig smadret. Jeg stod tidligt op, da vi skulle til samtale ude på spangsbjerg. Jeg var SÅ nervøs, meget mere end jeg var til den samtale vi var til i tirsdags. Denne her samtale var med ham jeg har samtaler med + en fra jobcentert + mor og far. Men der var egentlig ikke så meget at være nervøs for, for det gik faktisk fint nok. Der var godt nok mange informationer, og dem kan jeg ikke have oppe i mit hovede. Da vi kom hjem kunne jeg intet huske. Jeg var helt smadret. Bare efter 45 minutter. Helt mærkeligt synes jeg. Men sådan er det bare. Da jeg var kommet hjem slappede jeg bare af, indtil Niclas kom.. Det var dejligt at han kom, men jeg havde en mærkelig følelse i kroppen og var bange..
Idag var jeg også deromme hvor jeg mødte ham manden jeg har beskrevet om før... Jeg var godt nok bange for at han kom igen. Men jeg skulle heldigvis bare hurtigt om med et brev. Men ih det var skrammende.
Da Niclas var kommet var vi ude og handle det fik fint. Og så tog vi hjem til ham. Jeg var træt at være hjemme hele tiden. Så det er dejligt at være et andet sted en gang i mellem. Men hold op hvor er jeg udkørt, det er helt vildt. Tror jeg sover godt i nat. Men jeg er stadig bange for at jeg ikke kan. For de sidste par nætter har jeg ikke sovet særlig godt. Men jeg håber på det bedste.
Fortsat god aften til alle.
-mlindved.

Dagens citat: egen nothings goes right... Go left.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar