Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

onsdag den 11. april 2012

God dag..


Det første jeg skulle idag var til en samtale nede på jobcenteret. Det gik nu meget fint. Men sådan som jeg forstod det, så ville de have mig i skånejob, og det kan jeg virkelig ikke klare, sådan som jeg har det. Jeg var så bange! Jeg kom hjem og havde det skidt over det. Men vi fandt så ud af det, og det var heldigvis bare mig der havde misforstået noget! Så nu kan jeg tage det med ro igen.

Jeg har haft noget med tiden igen, det er ellers lang tid siden at jeg har haft det. Men den følelse er forfærdelig!
Jeg føler at tiden går alt for stærkt, og jeg kigger på klokken HELE tiden! Og tænker, ohhhh nej! - nu er der allerede gået et minut. Jeg kan slet ikke følge med. Det gør også at jeg sover dårligt om natten, hvis jeg tænker over det inden jeg skal til at sove.

Ellers har jeg været ude på nogle gåture, og slappet af. Og så fik jeg endelig min extensions i dag! yay! 50 cm lang. Det er rigtig dejligt, jeg elsker langt hår!

Nu her skal jeg ud og spise med mine forældre, da min kære far fylder 50 år idag. Tillykke til dig!
Ha' en dejlig aften.
-mlindved.

Dagens citat: You only live once, but if you do it right, once is enough.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar