Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

mandag den 30. april 2012

Mandag

Igår havde jeg det rigtig dårligt, derfor jeg ikke fik skrevet. Jeg var så sårbar.. Der skulle iintet til før end at jeg begyndte at græde. Jeg havde også en rigtig underlig fornemmelse i kroppen. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af det. Vi var hjemme hos Niclas, men jeg fik det så dårligt at vi var nød til at tage hjem. Det hjalp også meget for mig at komme hjem.


Idag skulle jeg rigtig tidligt op.. Klokken 05:45. puha det er tidligt, men vi skulle ud og kigge på lejlighed til mig i Kolding. Jeg vækkede Niclas og så tog vi afsted. Lejligheden var rigtig flot, men den var ikke noget, for man skal være studerende for at bo der, og jeg ved jo ikke hvad jeg skal efter sommerferien, så desværre kunne det ikke blive til noget. Så tog Niclas og jeg i Kolding storcenter hvor jeg fik købt mig et par bukser. Det er altid dejligt med noget nyt tøj. Efter det tog vi hjem til mig igen. Jeg har sådan en sød kæreste der køre mig hjem, når jeg ikke selv kan klare at tage toget! :)
Så tog vi ned i Esbjerg by hvor jeg fik købt et par solbriller, dejligt!
SÅ skulle vi da også lige ud og have en is i det skønne vejr som det har været idag. Hold op hvor var det skønt. At sidde nede på stranden med en is i hånden og så med Niclas, SKØNT! :) Så tog vi hjem igen og slappede af resten af dagen.
Jeg har haft det bedre idag end jeg havde det igår. Men jeg er SÅ smadret!!! Er lidt bange for at jeg ikke kan falde i søvn i aften, men håber så meget på det!!!!
Nu tager Niclas snart hjem, øv!
God aften til jer alle.
-mlindved.

Dagen citat: Be strong now, because things will get better. It might be stormy now, but it can't rain forever.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar