Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

mandag den 16. april 2012

Mandag.

Skønt vejr idag. 

Denne dag idag har været en meget typisk dag for mig. Stille og roligt, hvor der ikke er sket noget som helst, andet end at jeg har ligget og slappet af. Jeg har ikke haft det særligt godt idag, faktisk meget dårligt. Har været bange.

Hen af aften skulle jeg være helt alene hjemme. Istarten overvejede jeg meget om jeg skulle skrive til min mor at hun skulle komme hjem igen, men gjorde det ikke fordi jeg ville klare det.
Jeg gik så ned på mit værelse og satte mig med min computer og det hjalp rigtig meget.
Senere snakkede jeg med Niclas, det var rigtig dejligt!
Nu vil jeg bare slappe af inden jeg skal i seng.
God aften og god nat til alle.
-mlindved..

Dagens citat: Man kan ikke flygte for det man er bange for, det gør en stærkere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar