Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

tirsdag den 17. april 2012

Tirsdag.

Jeg elsker denne blomst!!! SÅ smuk.

Jeg fik gjort rent på mit værelse idag - dejligt! Jeg elsker at gøre rent. Bare sætte højt musik på og så igang. Ih det er skønt. Men det er ikke helt så skønt som det har været.. Jeg har ikke så meget overskud til det længere som jeg har haft. Men jeg fik da gjort rent!
Efter det gik jeg en lille tur, det var rart lige at få noget frisk luft. Så sætte jeg mig udenfor og slappede af, og tænkte på det hele.. Jeg vil så gerne snart være rask. Og tanken om at det måske ikke er sikkert at jeg bliver rask, gør mig ked af det. Jeg er villig til at gøre alt hvad der skal til for at jeg kan blive rask! De andre tanker der gik igennem i hoved var om jeg når at opleve alle de ting jeg gerne vil. Lige for tiden er jeg meget bange for at dø, og tror det snart sker. Jeg vil bare opleve alle de ting jeg gerne vil!! Men hvem ved..??
Jeg gik hjem igen og satte mig på mit værelse. Der har jeg så sat resten af dagen indtil nu.. Nu sidder jeg og har ondt i maven over imorgen hvor jeg skal til samtale ude på spangsbjerg. Hvordan kommer det til at gå? Kan jeg nu komme op så tidligt? Kan jeg nu klare det? - alle mulige spørgsmål kommer frem. Det er så uoverskueligt det hele.
Resten af aftenen vil jeg bare slappe af og gå en lang tur!
God aften til jer alle.
-mlindved.

Dagens citat: hvis du ønsker at solens stråler skal ramme dig, så skal du selv bevæge dig ud af skyggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar