Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

mandag den 9. april 2012

Ok..


Idag har jeg det sådan okay. Jeg prøver at holde mig oppe, selvom det er rigtig svært.
Til klokken 3 var jeg sammen med Niclas, hvor vi egentlig bare slappede af, og var ude og gå nogle ture. Men da han så tog hjem, var det kun mig tilbage. Nu sidder jeg bare og slapper af med en lækker cocacola zero. ("(u)sundt")

Jeg har den mest mærkelig følelse i min krop i denne her tid. Det er meget svært at beskrive, men jeg vil nu prøve alligevel..
Jeg har det som om, jeg ikke passe ind i den her verden, som om der er en "anden" person inde i min krop der siger til mig hvad jeg skal føle og gøre. Den kan f.eks. sige: "gå udenfor! Og gå langt væk!" eller det kan være: "Der er ingen der kan lide dig!" Eller: "hvad lever du egentlig for?" - Det kæmper jeg meget med i de her dage. Jeg er bange for hvad der kan komme til at ske med mig, hvis jeg mister kontrollen over mig selv. Det gør også at jeg ikke kan sove på mit værelse, jeg er alt alt for bange. Det er virkelig ikke rart. Jeg siger bare hele tiden til mig selv at det er min sygedom der er igang. Men det er ikke helt nok, for det går ikke væk.

Jeg kæmper også rigtig meget med, at folk ikke forstår min sygedom. Jeg forstår godt at folk ikke kan forstå det.. Jeg prøver alt hvad jeg kan for at respektere det så godt som jeg nu kan. Men har jeg mistet mange venner pga min skizofreni sygedom. Og jeg tror også at nogle kan blive lidt bange for mig, hvis de høre hvad det er jeg fejler. Men der er intet at være bange for, jeg er stadig mig! Jeg er stadig et menneske! Det er hårdt når folk vender en ryggen pga de bliver bange.
Men sygedommen er en del af mig nu, og det må folk bare respektere. De behøver ikke at kunne forstå det, men bare respektere det. :)

Det var lige hvad jeg havde på hjertet denne dag.
Ha' en fortsat god dag alle sammen.
-mlindved..

Dagens citat: What dosent kill you, only makes you stronger!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar