Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

fredag den 6. april 2012

Stille og roligt!

Jeg stod op og havde det en del dårligt, jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre af mig selv. Hele familien var der stadig - så jeg gik bare ned på værelset.. Jeg havde det meget svært med at skulle være sammen med dem, desværre. Det piner mig meget at jeg ikke har overskud til at være sammen med min familie i for lang tid af gangen.

- Jeg har jo desværre et kæmpe problem med at trøste spise. Så jeg gik i gang med at spise en masse slik, selvom jeg egentlig ikke havde lyst til det. For de nye piller (abilify) jeg fik for en uge siden, gør sådan at man ikke har så meget lyst til mad. Men jeg spiser nu alligevel. :( øv!

Jeg var ude for at gå en tur i skoven, for at prøve det. Normalt er jeg RIGTIG bange for at gå i skoven. Jeg føler mig forfulgt og tror alle jeg kommer forbi vil mig noget ondt.
Jeg var så også rigtig bange idag. Jeg gik grædene igennem og kiggede mig hele tiden tilbage og skyndte mig hvad jeg kunne at gå hjem.
Lidt senere på dagen gik Niclas (min kæreste) og jeg en tur i skoven, det var hyggeligt.

Nu skal jeg snart op og spille med mine forældre og Niclas, hyyygge! :)
God aften der ude!
-mlindved..
Dagen citat:  Viljen til at ville - skaber evnen til at kunne. <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar