Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

fredag den 13. april 2012

Fredag.



Idag er der ikke sket så meget..
- Natten var ikke så god, da jeg ikke kunne falde i søvn. Jeg lå og vendte og drejede mig, men jeg kunne bare ikke finde ro. Det har nok noget at gøre med at jeg ikke var hjemme, men hos min søster.
Vi havde en rigtig hyggelig dag sammen igår!

Niclas kom for at hente min ved 1 tiden, og så gik turen hjem til ham. Bilen turen var lang, og jeg kunne ikke rigtig overskue det. Men det var helt sikkert, meget bedre end at skulle køre i tog!!!! Det var egentlig også derfor at han kom og hentede mig. Så det var rart at jeg ikke skulle tænke på en lang og uoverskuelig togtur.
Da vi havde været lidt hjemme hos Niclas tog vi til Esbjerg - hjem til mig. Dejligt endelig at være hjemme igen. Det er ligesom det jeg kender til.
Jeg har igen en meget mærkelig følelse i kroppen. GÅ NU SNART VÆK! :(
God weekend til jer alle.
-mlindved.

Dagens citat: More on. It's just a chapter in the past. But don't close the book. Just turn the page. 

1 kommentar:

  1. TAK Maria for en dejlig dag igår. Jeg er så glad for at du havde modet, selvom at du bestemt ikke har det godt! Også TAK for at dele dit liv med os andre, jeg er så mega stolt af dig!

    SvarSlet