Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

mandag den 23. april 2012

Mandag.



Idag er igen en typisk dag for mig.. Der sker ikke rigtig noget. Jeg ligger bare nede på mit værelse og keeeder mig, så meget! Men til at starte med idag var jeg en tur nede i netto for at handle ind til aftensmad. Det gik faktisk fint nok, det var bare rigtig varmt! Da jeg var kommet hjem havde jeg en god fornemmelse i kroppen. Det var dejligt at jeg havde klaret det. MEN - så var det heller ikke mere at lave. Jeg glæder mig rigtig meget til at jeg bliver rask nok til at kunne klare et arbejde eller skole igen. Jeg er heldigvis ikke en af de personer som elsker at ligge derhjemme, og ikke have en skid at give sig til. Jeg vil gerne have noget at stå op til om morgenen. Så derfor er jeg også begyndt at have en lille opgave til hver dag, som jeg skal klare. Og opgaven idag var at klare at gå ned i netto og handle ind.
Jeg gik ned på mit værelse efter og her har jeg så været siden.. :( Det er så træls! For jeg vil så gerne have krafterne til at kunne klare mere. Men det kan jeg bare ikke, ikke lige nu i hverfald. Så en lille opgave om dagen, det er det der skal til.
Her til aften skulle jeg være lidt alene, det gik bedre end det har gjort de sidste gange, så det er rigtig godt. Jeg er glad for de nye piller jeg har fået. Jeg føler de hjælper mig!!!
Ha en god aften.
-mlindved.

Dagens citat: Tiden er kostbar - brug den vel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar