Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

torsdag den 14. juni 2012

Torsdag.

Igår havde jeg det ikke særligt godt. Da jeg vågende imorges havde jeg det lidt bedre, men ikke meget. Og her til aften er det bare blevet værre igen. Øv! Imorgen skal jeg ud på spangsbjerg igen. Jeg glæder mig overhovedet ikke, for der er noget jeg skal fortælle, og jeg er så bange for hvad der sker når jeg fortæller det, om de kan finde på at indligge mig pga. af det! Det gør mig SÅ bange! For jeg vil ikke indlægges. Det føler jeg dog ikke at jeg har det slemt nok til - endnu i hvert fald. Jeg tror heller ikke på at det vil være bedre for mig, end at være herhjemme, det kan jeg ikke lige forstå.
Men idag har jeg ryddet op i mine barne ting, det var godt lige at få smidt det ud som jeg ikke lige ville gemme mere.
Ellers har jeg været ude på nogle gåture og gjort rent på mit værelse. Dejligt at få ordnet nogle ting, det er sådan en dejlig fornemmelse. Men nu kan jeg heller ikke mere. Og resten af dagen er også bare gået med at slappe af. Og nu, ja - der går det ikke så godt.
God aften.
-mlindved.

Dagens citat: Den største smerte påføres ikke udefra men indefra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar