Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

mandag den 18. juni 2012

Mandag.

Idag var jeg nede og træne, ihh.. det var virkelig dejligt. Og det gik rigtig godt. Jeg fik løbet en del. Og var på step i 22 minutter. + at jeg styrketrænede. Det var virkelig godt at komme igang igen. Jeg havde det så godt bagefter.
Da jeg kom hjem havde jeg det godt med mig selv. Der er intet som en god tur i fitness, det er der virkelig ikke.
Jeg havde ikke kræfterne til det da jeg stod op, men sagde alligevel til mig selv at jeg skulle afsted for at se hvordan det ville gå. Jeg havde nemlig tænkt lidt på at melde det fra, nu hvor jeg alligevel ikke rigtig kom derned. Men det vil jeg ikke nu. Jeg kan mærke på en eller anden måde at det er vejen frem! Så det vil jeg blive ved med, og så må jeg bare tage derned når jeg har kræfter til det.
Ellers har jeg været ude på nogle gåture og slappet af.
Nu er jeg også godt træt, og har ondt i hele min krop. :) Dejlig følelse!
Ha en dejlig aften.
-mlindved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar