Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

onsdag den 27. juni 2012

Onsdag

Idag da jeg stod op var det meningen at jeg skulle have været i fitness, men det kom jeg "selvfølgelig" ikke. :( ØV!!!!! Det er virkelig så træls at jeg ikke har det mindste overskud til det. Men jeg er blevet enig med mig selv om at jeg bliver ved med at være medlem, for nu går der ikke så lang tid til at jeg flytter hjemmefra, og når Niclas kommer og besøger mig skal vi i fitness sammen!! Det glæder jeg mig rigtig meget til! Så er der en der kan få mig med! Men ellers idag har jeg bare slappet af, set film og bare gået rundt. Keeedeligt! :(
Nu har jeg det ikke så godt, er meget bange! Og så er jeg vildt træt..
Der er som om jeg går inde i en meget mørk tunnel og jeg kan bare ikke set noget som helst lys forenden af den tunnel. Jeg går og går, men det lys kommer bare aldrig. Håber jeg ser det en dag! :)
God aften.
-mlindved.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar