Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

onsdag den 6. juni 2012

Onsdag.

Idag skulle jeg have været nede og træne, men jeg kunne bare ikke! :( da jeg vågnede havde jeg det ligesom dengang hvor jeg skulle i skole. Det kæmpe pres der er over mig... Selvom ved træning kan jeg bare gå hjem hvis jeg ikke kan mere. Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg skal have det sådan, når det er noget jeg elsker.
Men ellers har min dag ikke været så god. Den har været meget mærkelig. Der er ikke rigtig sket noget. Det går stadig ned af bakke for mig, det er noget lort!!! Jeg vil gerne snart have det godt igen. Synes lidt at det går den forkerte vej. Øv! :(
De gange hvor jeg har været ude og gå idag har været forfærdeligt - jeg var så bange. Følte mig forfulgt! Så jeg gik hurtigt hjem igen!!!!
Ha en god aften.
-mlindved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar