Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

søndag den 17. juni 2012

Søndag

Idag har været lidt bedre. Niclas kom idag, og det var virkelig dejligt at se ham igen. Nu hvor jeg ikke har været sammen med hele weekenden. Vi har været ude og fodre dyr, ude på nogle gåture og været i biografen. Det var ikke særlig rart at være i biografen, jeg ved ikke hvorfor.. Men jeg får det så dårligt når jeg er i biografen. Jeg er helt anspændt og min vejrtrækning går helt amok. Det er lige meget hvilken film det er jeg er inde og se, så har jeg det sådan. Og her idag var jeg bange for at der var nogle der ville forgifte os alle sammen inde i salen. Jeg sad og kiggede på de andre hele tiden, for at se om de begyndte at besvime. Ihh, det var ikke rart. Men da vi kom ud igen var det hele væk, fuldstændig.. Virkelig mærkeligt.

Men ellers har jeg haft det fint idag. Som man nu kan have det. :)
Men god aften til jer alle.
-mlindved.

dagens citat: Accepter stemmerne uden at anerkende, hvad de siger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar