Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

mandag den 25. juni 2012

Mandag.

Idag da jeg vågnede første gang havde jeg meget lyst til at tage i fitness. Men så lagde jeg mig til at sove igen, og da jeg så vågnede igen havde jeg det rigtig dårligt med det. Så det endte med at jeg ikke tog afsted, desværre. Og jeg kommer heller ikke derned i morgen, da jeg skal ned på jobcenteret og snakke med en dernede om hvordan det går.
Men istedet for at tage i fitness, tog jeg ned i byen. Jeg gik derned og gik hjem igen. Det endte med at jeg fik købt en top. Det er en top med det amerikanske flag på, den har jeg ledt længe efter. ;-)
Det var dejligt at komme lidt ud. Idag har jeg ikke haft det så godt ned det hele. Og på vejen ned og hjem fra byen følte jeg mig meget forfulgt. Det var ikke så rart. Jeg har bare lagt i min seng næsten hele dagen, ihhh - hvor er det bare træls.

Håber så meget på at jeg kan komme i fitness på onsdag!! Det ville være så godt. Men ha endelig aften.
-mlindved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar