Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

torsdag den 5. juli 2012

Torsdag.

Idag stod jeg op tog i trænings tøjet og så ellers afsted til fitness. Der var bare et problem: jeg havde det så mega dårligt med det, lige fra jeg stod op og til jeg gik afsted. Så det endte med at jeg måtte vende om og gå hjem, lige som jeg var kommet derhen. ØVVV! Det er så træls at jeg ikke har overskud til det fitness, men det håber jeg bliver bedre, når jeg skal flytte hjemmefra.
Og angående flyttehjemmefra, så har jeg været ude og se på en lejlighed i Esbjerg, den er min! Ihh, hvor er det dejligt. Det bliver godt at komme lidt væk hjemmefra. Men er også meget spændt på hvordan det kommer til at gå. Og om jeg overhovedet kan klare det. Men Det håber og tror jeg godt at jeg kan.
Ellers idag har jeg bare slappet af og været ude på nogle gåture, jaaa - det samme som aaltid. Men så var jeg også med min mor ude og kigge på briller, det var hårdt for mig! Men jeg klarede det, og det var da dejligt.
Jeg har det ikke så godt føler mit hoved er ved at sprænge. Der er sket meget de sidste par dage. Og det bliver ikke anderledes de næste par dage. Så det er lidt hårdt at tænke på. Jeg tager en dag af gangen, og tager det hele derfra.

Imorgen er det min fødselsdag. Og der kommer Niclas, det bliver dejligt. SÅ flyder jeg 19 år, skønt!
Kan I alle have en dejlig aften.
-mlindved.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar