Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

fredag den 13. juli 2012

Fredag.

Idag har jeg ikke lavet så meget, ryddet lidt op, været ude på nogle gåture og ellers slappet af. Klokken halv 4 kom Niclas, dejligt!
Jeg var lige ude og gå alene, fordi Niclas laver noget andet. Jeg var så bange. Jeg følte hele tiden at der var en der gik bag ved mig. Jeg vendte mig hele tiden om, for at se om der var nogle, men det var der ikke. Jeg hørte fodtrin hele tiden.. Jeg ville bare hurtigt hjem igen, så jeg gik så hurtigt som jeg nu kunne. Så kom der et par gående, og imens de gik forbi mig, var jeg bange for at de ville tage en pistol eller kniv op og gøre mig ondt med det. Så jeg gik helt vildt langt udenom dem.
Det er forfærdeligt at leve sådan. Man går og er bange for alt og alle! Da jeg var ude til samtale fik jeg besked på at skrive en lille seddel hvorpå jeg skulle skrive at der ikke ville ske mig noget. Der står: "Der sker ikke noget, det er sygdommen der driller. Husk altid det! Vær ikke bange, tag det roligt! Der er ikke nogle eller noget der vil mig ondt... Det er min hjerne der gør alle de ting. Jeg har ikke noget at være bange for. Der er ikke nogle der forfølger mig. Stemmerne er noget hjernen gør, der er ingenting. HUSK ALTID DET!"
Den seddel tager jeg frem når det er svært for mig. Og det hjælper faktisk lidt. Jeg tog den frem da jeg var kommet hjem her i aftes. Det fik mig til at falde lidt til ro. Men jeg er så sikker på at hvis jeg går ud igen, vil jeg være ligeså bange. Men så skulle jeg måske bare tage seddellen med ud, når jeg er ude og gå alene.

Nå men - det var det jeg havde for idag. Ha en dejlig aften alle sammen!
-mlindved.

1 kommentar:

  1. God ide. Du kan lave flere ens sedler som du kan have forskellige steder! Du er så sej til at kæmpe.

    SvarSlet