Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

onsdag den 11. juli 2012

Onsdag.

Idag skulle jeg til samtale ude på spangsbjerg. Det gik virkelig ikke godt idag, jeg var ked af det. Jeg Fortalte ham så at det var fordi jeg virkelig ikke havde det særligt godt. Så begyndte han at snakke om indlæggelse.... Tjah, det er godt nok ikke noget som jeg har lyst til, vil jeg bare lige sige. Det der skæmte mig mest var at han snakkede om at jeg skulle indlægges i et halvt år! ET HALVT ÅR!!??? Jeg havde regnet med at man blev indlagt i nogle dage.. Men nejnej, jeg skulle indlægges i et halvt år.
Jeg blev bare mere ked af det da han sagde de ting til mig. Det sidste jeg vil er at blive indlagt, det tror jeg simpelthen ikke at jeg kan få det bedre af. Men hvis der ikke er andre muligheder, så må det jo være det der skal til. Men det bliver heldigvis ikke nu og her.
Jeg har det virkelig skidt i denne her tid.. Jeg græder indeni hele tiden, jeg føler snart ikke at jeg kan klare mere af den her sygdom. Jeg føler bare at jeg bliver dårligere og dårligere hele tiden. Tankerne snakker hele tiden, og jeg høre fodtrin når jeg er ude og gå. Jeg har intet overskud og jeg kan ikke rigtig være sammen med mennesker. Det er i hvert fald ganske få jeg kan være sammen med. Jeg høre stemmer en gang i mellem, de siger alt muligt lort til mig, som jeg skal gøre. Men jeg er så glad for at jeg har fået lidt styr på hvordan jeg svare stemmerne igen! Tankerne har jeg ikke styr på. Men det er også helt klart stemmerne der er det værste!

Jeg er bange for hvad min fremtid den bringer. Ender jeg bare med at leve på pension, og kommer ikke videre? eller bliver jeg rask og kan få en uddannelse? Jeg vil helt klart kæmpe for det sidste, men jeg er bare bange for at det bliver det første. :( Det nok fordi jeg kun mærker at det går ned af bakke hele tiden. Jeg synes jeg kæmper og kæmper, men jeg synes bare ikke at jeg kommer frem af. Jeg må bare tage en dag af gangen og så se hvad der sker.
Men ellers idag har jeg bare slappet af og være ude på nogle gåture. Den typiske dag for mig.
Imorgen skulle jeg have været nede af træne, men det kommer jeg ikke da jeg har det så dårligt som jeg har det. Så imorgen vil også bare tage mig en typisk dag. ;)
Ha en god aften.
-mlindved.       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar