Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

søndag den 8. juli 2012

Søndag.

Idag har jeg haft det lidt dårligt. Havde jeg også igår. Det svinger meget i den her tid. Men det svinger meget time til time, lige pludselig kan jeg bare have det dårligt, og det andet øjeblik kan jeg være nogenlunde på toppen. Imorgen skulle jeg have været sammen med en veninde - eller det vil så sige at jeg skal være sammen med hende, men det var meningen at jeg skulle have været oppe hos hende og overnatte. Men det kan jeg simpelthen bare ikke overskue desværre. Jeg hader det så meget, for jeg vil SÅ gerne. Så hun kommer så her istedet for imorgen bare. Ih, hvor bliver det dejligt at være sammen med en veninde igen. Det er ved at være noget tid siden sidst. Jeg håber bare ikke at jeg får det sådan at jeg ikke ved hvad jeg skal sige eller gøre. Men det finder jeg ud af imorgen.
Den gang jeg var mindre der kan jeg huske at altid inden jeg skulle være sammen med en veninde, der var jeg så opsat på det og der var bare SÅ SÅ meget jeg skulle fortælle dem, og nu - ja, der er det bare helt tomt. Selvfølgelig glæder jeg mig, men jeg har bare ikke noget at fortælle. Min hverdag er der intet spændende i. Men jeg må bare tage det afslappet og så tage et minut af gangen og hvis der kommer stilhed så tage det roligt. Jeg ved også at hende jeg skal være sammen med forstår mig, det er så dejligt! :)
Nå men idag har jeg været sammen med Niclas, det har jeg været hele weekenden. Lørdag var vi ude og kigge på brudekjole, jeg skal jo giftes til november. Og den passede bare så fint, så den købte jeg! Så er det da på plads. Idag har vi bare slappet af og hygget os.
Jeg har været lidt ked af det idag pga nogle ting. Men det er heldigvis på plads nu!
I aften er jeg meget tom i mit hoved der er ikke så mange tanker der tager over. Og ingen stemmer! Det er rart for en gangs skyld. Men det kommer nok igen når jeg skal til at sove, det plejer det i hvert fald. :(
Men jeg vil til at slutte. I må alle have en dejlig aften.
-mlindved.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar