Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

mandag den 9. juli 2012

Mandag.

Idag var jeg så sammen med min veninde, det gik faktisk bedre end jeg havde forventet. Og ih, hvor var det hyggeligt! Det var virkelig dejligt. Vi var nede i byen, ude og spise og så hjem til mig hvor vi fik snakket.
Men men men - nu, ja nu har jeg det ikke så godt, jeg er fuldstændig smadret. Det er så træls at det skal være så hårdt for mig. Jeg vil så gerne have at det var som en gang, hvor jeg bare kunne klare det hele. Men nejnej, sådan er det ikke mere. Jeg kan kun klare lidt af gangen. Så nu skal der bare slappes max af. Men er så glad for at det gik godt. Jeg havde da nogle få ting at fortælle og kunne være med på snakken, så det var dejligt at opleve! Det er nok også den eneste veninde jeg har hvor jeg ikke føler at jeg skal leve op til en hel masse. Så det er dejligt. Ellers har jeg egentlig haft det fint idag, der har godt nok været en del med tankerne.

Imorgen skal jeg bare slappe af.
Ha en god aften.
-mlindved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar