Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

fredag den 4. oktober 2013

Hej igen blog.
De sidste par dage har jeg ikke fået skrevet, desværre. Men har ikke rigtig haft overskud til det. Men det har jeg idag, så det skal udnyttes.

Idag har været en rigtig god dag, jeg vågnede og havde en fornemmelse af at det skulle blive en rigtig lorte dag. MEN - sådan blev det heldigvis ikke, fordi jeg har en rigtig dejlig mand, som fik mig ud af døren og ned og fik handlet og hyggede os nede et sted tæt ved hvor vi handlede. Det var virkelig godt. Da jeg kom hjem havde jeg så meget overskud (og når jeg har meget overskud, er det altså ikke ligesom som hvis jeg ikke var syg. Jeg har bare lidt mere overskud end jeg normalt har, når jeg skriver at jeg havde meget overskud ;-) ) Men jeg fik lyst til at rydde op i mit tøj, og fik også lagt en del til side som jeg så skal give videre. Men det slutter ikke der, så var det hele lejligheden der skulle have en tur så ALT blev ryddet op i skabe og skuffer og blev gjort rent over det hele, i alle hjørner og kanter. Virkelig en dejlig fornemmelse.
Ellers har vi egentlig ikke lavet så meget, for det har taget hele dagen. ;-)
Jeg synes faktisk at jeg kan mærke at pillerne virker lidt, ihh hvor er det skønt! Så derfor tror jeg også at jeg snart er klar til at crosse igen - så igang med at tabe mig. Det gør nemlig også noget i ens liv, hvis man har det godt med sig selv, så er det hele lige en tand nemmere, synes jeg i hvert fald.

Jeg har lige en oplevelse jeg lige vil dele: Jeg var sammen med min mor nede i byen her i mandags. Ej hvor var det bare hyggeligt. Jeg er begyndt mere og mere og sætte pris på de mennesker der betyder meget for mig. Ikke fordi jeg ikke har gjort det før, men er begyndt at tænke mere over hvor meget de egenlig betyder for mig, og ikke vil miste dem! Så den dag nede i byen med min mor var så rig for mig. For jeg elsker at være sammen med min mor. Hun er en dejlig en, ligesom min far. OG NICLAS!!!!!! De støtter mig og er der for mig 100% og det ved jeg bare! Hvor er det skønt, tak! Er så taknemlig for at jeg har en skøn skøn mand og dejlig familie og herlige veninder.

Iaften vil jeg gå lidt senere i seng end jeg plejer - det er jo weekend, og skal lige nyde det sidste af denne dejlige dag. Det var alt jeg havde for idag. Ha' det rart.

-mlindved.

1 kommentar:

  1. SÅ DEJLIGT et indlæg du har skrevet! Jeg bliver så glad for at læse det. Det er nemlig så dejlig en fornemmelse at føle overskud, nyd det Maria du fortjener det. Håber dagen i dag er lige sådan :) og at følelsen fortsætter!

    SvarSlet