Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

mandag den 21. oktober 2013

Hej blog. Nu er det godt nok noget tid siden at jeg har skrevet sidst, så derfor synes jeg lige at jeg ville skrive. Det skal jeg blive bedre til, og det skal jeg nok prøve på at blive. ;-)
Nå men - siden sidst er der egentlig ikke sket det store, jeg har det stadig ok. I hvert fald bedre end jeg har haft det i lang tid, så det er dejligt. Det der så er knap så dejligt er at jeg ikke får crosset, som jeg gerne vil. Men jeg må også bare prøve at sige til mig selv, at det hele ikke kan komme på en gang. Nu er der sket så meget nyt i mit liv, så skal jeg heller ikke overdrive. Jeg håber og tror på, at det med crosseren nok skal komme igen.
Men jeg spiser stadig ikke for meget, lidt under normalt vil jeg sige. Men min vægt er gået lidt i stå, men det skal man regne med, når man er igang med at tabe sig. Sidst hvor det var at jeg ville tabe mig, der gik vægten jo også i stå, og der var jeg så meget nede over det og opgav alt for hurtigt. Det synes jeg slet ikke at jeg gør denne gang, jeg tager det mere stille og roligt og siger til mig selv at det nok skal komme, bare at jeg ikke overspiser.

Idag har Niclas og jeg været på besøg hos mine forældre, rigtig hyggeligt! Men fordi at jeg ikke har sovet så godt i nat var jeg meget træt! Men synes at mit overskud kom mere og mere i løbet af dagen.
Niclas og min far arbejdede og min mor og jeg snakkede og slappede af. ;-) Vi tog hjem lige efter aftensmad. Da vi kom hjem blev jeg meget bange og kunne slet ikke finde ro. Jeg var bange for at der f.eks. ville komme nogle og tage mig eller at der var nogle der ville bryde ind i lejligheden og gøre mig/os ondt. Jeg græd og kunne slet ikke på nogen måde finde ro. Men vi fandt en løsning og nu er jeg faldet lidt mere til ro.

Jeg er så glad for at opleve at jeg har det bedre, det er virkelig bare så dejligt. Og jeg er så taknemlig. Men selvom jeg har det bedre kan der sagtens komme nedture og dem har der også været en del af i den tid at jeg har haft det bedre. Men det er vigtigt at se positivt på det.
Jeg har tit beskrevet det som et dybt, dybt hul jeg var nede i, og kunne slet ikke komme op. Nu føler jeg at jeg er kommet lidt længere op af hulet. Men når jeg får mine nedture falder jeg lige nogle meter ned igen. Så går der heller ikke så lang tid (timer til en hel dag) før jeg kommer lidt længere op igen! Det er skønt!

Det var det jeg havde at fortælle idag! Ha' en god aften og en god nat når I kommer dertil.

-mlindved.

1 kommentar:

  1. HUSK: Alle andre mennesker kan også have drøn svært ved at tage sig sammen til at dyrke motion. ikke kun dig :) men er sikker på du kommer til at få en god rytme med det. Dejligt at se dig i weekenden.

    SvarSlet