Velkommen...

Velkommen til min blog.
Her vil jeg dele gode og dårlige stunder.
-mlindved

søndag den 13. maj 2012

Søndag.

De sidste dage har jeg haft det meget op og ned. Der har været gode dage, og så har der været knap så gode dage. Jeg har ikke rigtig fået trænet så meget, kun en gang. Men det er også fint nok at tage det stille og roligt i starten. Jeg har haft meget med forfølgelse. At jeg hele tiden føler mig forfulgt.
Torsdag var jeg sammen med nogle veninder som jeg har gået i klasse med. Det var rigtig hyggeligt. Men det var også meget svært for mig, for jeg havde igen det der med at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre eller hvad jeg skal sige. Det fik jeg så også fortalt til dem og efter det blev det lidt nemmere for mig. Vi hyggede os og havde det sjovt.

Idag har jeg været sammen med Niclas, det har jeg egentlig været hele weekenden. Det har været rigtig hyggeligt. I nat havde jeg en meget ond drøm. Den handlede om at jeg gik en tur og lige pludselig var Niclas der bare, jeg vidste at han ikke var der, at det bare var noget som jeg forstillede mig. Så fordi jeg gik ondt i mine fødder skulle jeg havde ham til at bære mig, men fordi at han ikke var der rigtigt faldt jeg ned i en busk og blødte rigtig meget. Senere i drømmen kom der en mand som ville skyde mig, Niclas ville beskytte mig og gik ind foran mig, men fordi at han ikke var der ramte kuglen mig og jeg blev skudt og lå og blødte ihjel. Og det var ligesom om jeg bare kunne føle hvordan det var... Det var virkelig ikke særligt rart. Men da jeg vågnede fandt jeg heldigvis ud af at det bare var en drøm.

Idag har Niclas og jeg bare slappet af, det gør vi hver søndag og det er rigtig godt! Vi var dog ude og fodre dyr, igen igen.. ;) Det er bare super hyggeligt. Men i dag var de lidt bange for os, så vi fik ikke fodret dem så meget som de andre gange hvor vi har været derude.
Men idag har jeg haft det lidt bedre. Har haft mere overskud og det har været lækkert, så håber jeg bare at det fortsætter med at være sådan. :)
Ha en dejlig aften.
-mlindved.

dagens citat: Selvom vi tilgiver - glemmer vi aldrig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar